درخشش بچه‌های مسجدی کرمانشاه در جشنواره تئاتر شبستان 
کد خبر: 4204312
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

درخشش بچه‌های مسجدی کرمانشاه در جشنواره تئاتر شبستان 

مسئول روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت: عنوان برتر در نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در بخش تئاتر کاغذی به نمایش «زال و سیمرغ» و در بخش نمایشنامه نویسی به اثر «ایستاده برخاک» از کانون اهل‌بیت(ع) کرمانشاه رسید.

درخشش گروه تئاتر بچه‌های مسجدی کرمانشاه در جشنواره تئاتر شبستان 

پرستو خداداد، مسئول روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در دو بخش از نخستین جشنواره تئاتر شبستان اعضای مسجدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود: در این دوره عنوان برتر جشنواره در بخش تئاتر کاغذی به نمایش «زال و سیمرغ» به بچه‌های مسجدی کانون اهل‌بیت(ع) کرمانشاه رسید.

خداداد تصریح کرد: در این رویداد به نمایش «زال و سیمرغ» جوایز و عناوین متعددی از جمله گروه برتر نمایشی، لوح تقدیر نمایشنامه نویسی، تندیس و دیپلم افتخار بخش کارگردانی، رتبه سوم عروسک گردانی، رتبه دوم گروه صدا پیشگان و لوح تقدیر طراحی و ساخت دکور اختصاص یافت.

مسئول روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه یادآور شد: دومین اثر برتر این جشنواره نمایش «ایستاده بر خاک» اثری از یگانه عبدالمالکی از کانون اهل‌بیت(ع) کرمانشاه بود.

وی در پایان افزود: اولین جشنواره ملی تئاتر شبستان از ۱۳ تا ۱۸ اسفندماه جاری با حضور ۳۲ گروه نمایشی برتر از سراسر کشور در تهران برگزار شد که روز گذشته با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
captcha